Wie zijn wij

Algemeen nut beogende instelling (ANBI)

Stichting Raguel handelt gelijkwaardig een algemeen nut beogende instelling (ANBI). De Stichting is door de Belanstingdienst aangewezen als ANBI.

KVK Nummer:  57040591

RSIN Nummer:  852414213

Contactgegevens

Stichting Raguel Mayonstraat 10 A 1448 CE  PURMEREND Telefoon: 06-14656364 Email: info@stichtingraguel.nl Bankrekeningnummer (IBAN): ING: NL 38 INGB 0007773304

Doelstelling

Stichting Raguel staat voor persoonlijke betrokkenheid voor jong volwassenen met een licht verstandelijke beperking. Zij behoren een plekje te hebben in de samenleving waar ze zo zelfstandig mogelijk in de samenleving kunnen meedraaien en zich daar goed en veilig bij voelen.

Zorg

De zorgverleners zijn erkende ZZP’ers.

Bestuur

Bestuurssamenstelling Selma Duinkerken, voorzitter Alex Splinter, penningmeester Joep Selen, secretaris

Financiële verantwoording

Overzicht sponsoren en donateurs van Stichting Raguel Stichting Raguel heeft een achterban bestaande uit vrienden, sponsoren en donateurs. Deze tonen hun genegenheid door daadwerkelijk mee te helpen bij de uitvoering van allerlei projecten maar ook financieel. Dit kan bijvoorbeeld door sponsoring en donaties waardoor de bewoners het nog een stukje makkelijker kunnen krijgen.