Vrienden

Stichting Raguel is een kleinschalig woonvoorziening met mensgerichte zorg voor jongeren met een licht verstandelijke beperking.

Ouderinitiatief

Dit is een ouder initiatief van Jan en Selma Duinkerken omdat zij de wens hadden om hun zoon in een liefdevol huis te laten wonen en de  maatschappij graag iets wilden teruggeven.

Maak de wereld een stukje mooier

De stichting heeft geen winstoogmerk en draait zonder subsidie en overheidssteun.  Hierdoor is het soms lastig om deze hulp behoevende jongeren een extra’tje te bieden zoals een moestuin of een uitje met elkaar. Gelukkig zijn er lieve mensen die willen steunen met giften, deze mensen geven niet alleen om deze jongeren maar maken ook de wereld een stukje mooier.

Vrienden van Stichting Raguel

Heeft u een bedrijf en vindt u maatschappelijk verantwoord ondernemen ook belangrijk, word dan vrienden van onze stichting . Of wilt u gewoon een goed doel steunen dichtbij u in de buurt, dan kunt ook vrienden woren van Stichting Raguel.

Hoe werkt het?

U kunt voor minimaal € 12,- per jaar vrienden worden met onze stichting, als dank vermelden wij uw bedrijfsgegevens op onze Social Media.

Deze bedrijven supporten Stichting Raguel: